Min älskade erik

 

Erik din lilla fjärilfladdrar runt & smittar alla med dina glada färger

du är som en liten kvittrande fågel på en gren i soluppgången

när folk försöker finna ro i sina liv kommer du där

& försöker sjunga fint men väcker bara argheten i deras sinnen med din konstiga stämma

du är som en irriterande liten mygga som surrar runt nära folks öron när de försöker sova

som ett fyllo som försöker föra en trevlig konversation men egentligen bara skrämmer iväg folk med ditt konstiga babbel

eller som en geting nära en oskyldig stackars människa

tror du är cool men när du försöker prata låter det bara bzzz

erik du är en ganska konstig filur som har mycket mystiska saker för dej.

som att dricka dej redlös men fejka att du inte alls är full

röker tjejcigg för att du tror att det ger status

försöker skrämma bort folk med ditt förflutna som en vild gangster

dricker jättemycket öl för du tror folk tycker att du är fräck när du utmanar ditt hjärtas starkhet & din levers funktion

 

love u daddyheed

 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ryd.blogg.se

Hej jag heter Toob och här skriver jag om mitt spännande liv.

RSS 2.0